Nepatiko? Pasikeisk!

NEPATIKO ŽAIDIMAS? PASIKEISK JĮ Į KITĄ!

2 savaites nuo įsigijimo galite pasikeisti įsigytą (-us) žaidimą (-us) į kitą, pateikdami šio (šių) įsigyto (-ų) žaidimo (-ų) pirkimo kvitą. Už naują pirkinį gausite naują kvitą, kuris galios kitas dvi savaites. Norėdami gauti daugiau informacijos, pasikonsultuokite su parduotuvės darbuotojais!

Papildomi reikalavimai:

- Žaidimas turi būti geros būklės (turi netrūkti žaidimo rinkinio dalių ir žaidimą turi būti galima žaisti).

- Keitimas netaikomas dėlionėms, galvosūkiams ir žaidimams, kuriuose reikia atlikti negrįžtamų pokyčių.

- Pirkėjas gali iškeisti žaidimą į tokios pačios vertės žaidimą (ar žaidimus) arba į brangesnį žaidimą (pirkėjui padengiant kainų skirtumą).

  1. „Nepatiko? Pasikeisk!“ yra kampanija, suteikianti pirkėjui galimybę 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo dienos pasikeisti stalo žaidimus, įsigytus „Brain Games“ parduotuvėse, į kitus stalo žaidimus, jei išbandžius nepatiko.
  2. Kampanija galioja visiems stalo žaidimams, kuriuos galima įsigyti „Brain Games“ parduotuvėse. Išimtys taikomos žaidimams, kurių komponentams reikia atlikti negrįžtamų pakeitimų, arba žaidimams, kuriuos galima žaisti tik vieną kartą arba kurie yra baigtiniai.
  3. Norėdamas pasikeisti žaidimą, pirkėjas turi nueiti į parduotuvę, kurioje žaidimas buvo pirktas, ir grąžinti nusipirktą žaidimą, jį pakeičiant kitu žaidimu. Būtina turėti pirkimo kvitą.
  4. Naujo žaidimo (ar žaidimų) vertė turi būti ne mažesnė nei grąžinto žaidimo vertė. Jei bendra naujų žaidimų vertė yra didesnė, pirkėjas padengia kainų skirtumą. Negalima pasirinkti mažesnės vertės produkto, tačiau susidariusį kainų skirtumą galima perkelti į „Brain Games“ dovanų kortelę, kuri yra galiojanti mokėjimo forma visose „Brain Games“ parduotuvėse.
  5. Žaidimas turi būti pilnos komplektacijos ir jo rinkinio dalys negali būti sugadintos (suplėšytos, apipieštos, aplietos), tačiau žaidimą yra galima žaisti (išėmus iš originalios pakuotės).
  6. Patikrinti žaidimo ir jo dalių būklę gali užtrukti iki 3 darbo dienų.
  7. Parduotuvės darbuotojai turi teisę nepriimti žaidimo, jeigu prekė buvo grąžinta nepilnos komplektacijos arba jeigu prekė buvo sugadinta.
  8. Šių gaminių reklamos kampanijų nuostatai neprieštarauja įstatymų nustatytoms vartotojų teisėms.
Kontaktai: eparduotuve@brain-games.com